kalau ada orang di ruang comment kita yang mula memberi punca2 untuk pertelingkahan-- delete. kalau ada kawan kawan keliling kita mula bukak mulut mahu cakap buruk buruk sekalipun-- blah.

HEY YOU !


hey you ! aku tak tahu apa aku nak cakap dengan kau . nak kata dah besar , yeeee memang kau dah besar . tapi... pemikiran kau tu . tak macam umur 17tahun lah beb . serious aku cakap . zaman touching touching ni dah lapok lah ! kalau kau gaduh dengan kawan kau sekali pun . perlu ke public weh ? siap tayang gambar pulak tu . ingat kau artis ? cari simpati yeee ? atototo cian nyewwwww <---wempitssss .

okay btw , kau ni terlalu obses kan persahabatan . ni pendapat aku lah kan kan kan , "kalau nak kawan kawan jela , tak nak sudah" okayy . teringat time form2 dulu aku pernah cakap ----> "siapa nak kawan dengan aku , kene tahan maki . tak nak tak payah !" 

okay lah makcik , aku tak nak cakap apa apa . bila orang pandang kau dan senyum . tolong jangan kerut kerut bagai okay . C E P A T T U A !
bye ---->Senyummmm Sikettttt :)